Helgens bravader i Landskrona

I torsdags begav jag mig till Sandra och Robert i deras nya lya i Nävekvarn. Den var jätte fin och rymlig och vi åt tacos när jag kom dit! Morgondagen började tidigt eftersom vi hade en bra bit att åka, trevligt sällskap måste jag säga.
Campingen var mysig, låg precis vid havet, stugan var mysig och vi hade lite kalas på kvällen. Lite mindre bra då smarthuvudet själv spädde ut vodkan med 14% pepino, så jag hann både med att klappa tre igelkottar, bada i havet och krashlanda på sandra då vi gungade nån jävla fyrgungbräda. En händelserik och rolig förstakväll.

PÅ Lördagen drog killarna på bilutställningen medan jag och Sandra inte kände för att gå på en lerig åker, så vi fick låna en Masta RX8  in till Malmö. Världens åk i världens mongostad som hade världens sämsta skyltning!!! Men vi hittade en perkering tillslut och kunde avnjuta staden med en lunch och med RIX FM festivalen som bjöd på:
Janet, Kim, Yohanna (Islands bidrag i EUSC), Alcasar, Erik Hassle, Sarah Downfinder (Vet inte hur hon stavas) och Mika. Kalas bra och nog kom solen tillslut! Avslutade kvällen med mycket prat, härlig humor och otroligt mycket skratt.

På söndagen gick vi runt på bilmässan, fanns mycket kul att se. Sen var det lång bilresa hem som faktiskt gick otroligt snabbt.

Egentligen fanns det otroligt mycket mer att berätta, men jag sammanfattade det mesta tycker jag. En kalas helg med andra ord! Nu är jag hemma och min sambo har rotat till det till max så jag vill bara gömma mig. I morgon åker jag till Göteborg med Teres och Elin, ska bli nice. =)

kanske borde tvätta lite kläder och leta fram biljetterna, vore smart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0