God can be funny

Jag undrar jag om man blir mindre social när man bor själv eller om det istället slår åt andra hållet, att man aldrig kan stänga kakhålet när man ser människor. Idag har jag verkligen bara varit här hemma och rännt upp och ner från tvättstugan och jag har bara pratar med Sandra och Tom i telefon. Men jag satte mig i soffan och frågade mig själv vad jag hade gjort idag?

Jag har ju för fan inte vart social idag och jag antar att det är en del av att bo ensam? Jävligt tråkigt i alla fall, jag kommer då aldrig vilja bo ensam en längre tid om det verkligen är så här tråkigt. Ändå ska ni veta att jag fixat hela dagen och inte direkt hunnit filosofera vad ensamboende människor gör.

Nej, nu ska jag packa färdigt det sista och göra allt iordning för morgondagen. Blir upp tidigt, tänkte äta gröt och sådär så jag står mig en stund. Eller tills Sandra och jag ska ta en fika i hennes nya stad i alla fall.

Natti alla där ute. Natti ÄLSKLINGEN MIN <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

fyfan, jag känner igen det där. Jag blir snarare ännu mer pratglad när jag har varit ensam. När jag har varit uttråkad och ensam en lång tid och sedan träffar på någon, måste jag typ påminna mig själv att andas mellan allt prat :p

2009-08-12 @ 22:33:48
URL: http://korni.blogg.se/
Postat av: Elin

Skräm inte mig nu xD hur fan ska det gå för mig?! jag kommer väl få prata med mig själv.

2009-08-14 @ 21:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0