GAPSKRATT

Innan jag kommer till den allvarliga och komiska delen av inlägget så tänkte jag börja med att berätta att jag har haft världens mysigaste dag! Jag är så himla tacksam för att jag fått en sån fin svärfamilj. De är så himla snälla och gulliga så det gör ont i hjärtat nästan över att man känner sig så omtyckt. Jag är så veldig gla i dere!

Maja, jag och Linda drog till Momarken (marknad) där vi åkte virvelvinden, åt glass och roade oss. Jätte mysigt!! En mysig och härlig avslutning på norgevisiten. :-)
Tom fick sig en tv och en dator så han är måttligt nöjd kan jag lova er. ^^

Men, anledningen till rubriken. Polon är inte i sitt bästa skick för tillfället, eller för alltid? Så min far har kommit på den geniala idéen att köpa en smart. Förstår ni? Till en början tyckte jag det lät helt okej, super billig i drift, liten och lätt att parkera och köra överallt. Men det är bara 2 säten i den och den ser hemsk ut. Som en EUmoped-bil.




kan ni seriöst se mig i en sån där bil? Skräck senariot är ju att det kommer bli sådär komiskt lustigt fult. Mig och Tom åkandes i den, med huvudena upp genom takluckan för att vi inte får plats! xD
Men vad säger ni? Ja eller nej?


Nu ska jag seriöst fundera på att sova, åker hem i morgon tidigt, då ska jag bada bubbelbad! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det vore otroligt roligt att se dig och Tom åka runt i den lilla bilen! Puss på dig gumman

2009-08-31 @ 08:53:24
Postat av: Bea

Jag tycker det vore otroligt roligt att se dig och Tom åka runt i den lilla bilen! Puss på dig gumman

2009-08-31 @ 08:54:24
Postat av: Michaela

Hahahahaha.

2009-08-31 @ 15:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0