Framtidsplaner?

Eftersom klockan ringde 9.00 men jag somnade om och vaknade 10.22 så hann jag med frukost framför något vettigt tv-program och inte bara de där jävla lotto och annan skit. Hur som helst så fångade dr programmet mig på tv 4 där de pratade om Autism, ett ämne jag tycker är jätte intressant och som jag gjort två ganska stora arbeten om inom psykologin. Jag blev väldigt engagerad i frågorna de pratade om och hur man kan förbättra vardagen för de autistiska barnen och givetvis så började hjärnkontoret att arbeta i full gång.

Sedan tycker jag att det skulle vara jätte intressant att forska vidare vad som orsakar autism. Det finns så otroligt mycket som man ha spekulerat i men jag har liksom aldrig hört ett ordentligt svar? Kanske jag ska bli forskare? Tänk vad mycket man kan göra för andra genom att forska. Forska fram bot mot HIV, ALL cancer ja, massor av saker som skulle kunna rädda liv. Då får jag göra något varierande samtidigt som jag får hjälpa andra.

Idag ska jag skicka en jobbansökan. Även om jag får utgifter med bilen.

Nu ska jag fortsätta städa och tvätta kläder.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad har du sökt för jobb? :)

2009-08-26 @ 12:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0