Flyttpirr

Jag kan väl börja med att gratullera lillebror till epa-körkortet! GRATTIS!

Han skrev i Karlstad så hela familjen plus Erik knödde in sig i Volvon, bilen som är alldeles för liten för människor som är över 1.80 m och som bör undvika att åka alla på samma gång. Så med sneda ryggkotor anlände vi, gjorde stan snabbt, men min shoppinglust var på nivå noll och allt jag fick med mig var lite presenter till Tres i alla fall och lite pimp till lill Polon.

Ja, en snabb dag helt enkelt. Vi gick även in på IKEA och jag såg massor med saker som jag ska via Tom på som kan passa till lägenheten som vi behöver. Vi fick ju faktiskt presentkort av hans familj.

Har även varit duktig och varit ute och sprungit, det gick bättre än väntat. Jag tycker det är roligare och promenera men jag gjorde det mer som test för att se vad foten klarar. Det kändes som att springa på ett stumt cementblock... Undrar vad dr. Clausen säger om det!

Nu ska jag kolla resor, dataväskor och sen ska jag packa i kartonger!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0