Flyttat hemifrån

Nu har storasyster och äldsta barnet lyft sina vingar och lämnat boet!

Jag sitter här i mitt nya hem med kartonger, kläder, papper, påsar, saker, ja, allting runtomkring mig och allting känns bara konstigt. Mina två första nätter hemifrån och jag ska spendera dem själv. Tom och jag är inte sambos på riktigt förrän om typ två veckor då båda kommer bo här samtidigt. Men då hinner vi plocka lite själva eftersom vi inte har så mkt annat att dola med när man är själv.

Idag har det blivit en heldag på stan. Jag fick mig en datorväska till min 17" som varit en omöjlighet verkar det som(?) men nu fick jag en för knappt 200 kr, världens fynd. En termosmugg, en lite bricka att ha brödrosten på så smulorna inte ligger och dräller på köksbänken och så fyndade jag rejält på Solareturen här i Karlstad.
   Det är en secondhand butik här som just idag hade ett bord överöst med böcker för 2 kr/st. Jag har letat varje gång jag satt min fot i en secondhand butik efter Jolly böckerna. Och idag hittade jag TRE stycken som sammanlagt kostade 6 kr! Gissa om min dag blev förgylld? Så jag tänkte fördriva min kväll i ensamheten med att börja med en av dem.

I övrigt är allt bra. Jag längtar otroligt mycket efter att få träffa Sandra igen! Tänkte även fixa håret idag med lite toning för att få bort den otroligt ljusa utväxten i hårbottnen.

Uppdaterar kanske senare...

Kommentarer
Postat av: grannen!

Hejsan vännen och välkommen in i Kronoparksgänget! Det får allt bli några kvällar med te och långa promenader i höstmörktet när killarna är på Formula..Pussar från Bea

2009-08-11 @ 20:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0