End of the day

Idag har jag jobbat, gick faktiskt bra. Personalen berömde oss vikarier, sa att vi var de bästa de haft där. De hade aldrig haft några som var så ansvarstagande och "självgående", det var kul att höra något positivt när det ibland blir väl negativt hos vissa vårdtagare. Jag fick även klartecken från STUB att det bara var att flytta in till Tom, vilket känns väldigt skönt att allt är klart. Bara adressändring som ska göras, jobbansökan ska skickas in i morgon och sen är jag redo för ett liv i Karlstad!

Försökte beställa tågbiljett hem till Sandra förut, men något jag aldrig lyckats med är att kunna köpa något via nätet! Köpet blir aldrig godkänt, vare sig med eller utan internetbank. SKIT. Jag får lägga ner extra i morgon.

Michaela klippte mig förut, det blev en page och jag är hel nöjd! Älskar att fiffla med håret när det gått för kort tid sedan frisören men för lång tid sedan det ändrades. :P

Nu ska jag sova, är heeeeelt död.

Natti :*

saknar dig min underbara älskling.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0