Det börjar ta sig

Nu börjar det faktiskt att se lite anständigt ut här hemma, även om dammråttorna är stora som åkersorkar och alla svarta möbler är gråaktiga av lagret med damm. Oroa er inte, vi SKA städa, men så länge allt är huller om buller så är det svårt att bara börja någon stans.

Idag handlade jag lite morötter, tänkte mysa till det ordentligt ikväll med en bra film, twilight kanske? ^^ Om det inte råkar gå någon bra på tv:n vill säga. Jag är jätte pirrig inför morgondagen, ska bli så oerhört spännande att se hur Honey bor och se staden hon de senaste tre år tillbringat varenda jäkla lov på. Eller byn kan man nog säga om jag förstått det rätt, men jag anländer ju till Staden där hon brukar shoppa i alla fall. :-D

Så nu laddar jag iPODEN med ström och har lagt in mina nya favvo låtar. Värt att lyssna på Youtube mina vänner!

The Killers- Dustland Fairytale
La Roux - In for the kill
Regina Spektor- Laughing with

Svar på Beas kommentar: Yes, nu blire mycket te och pratstunder i höst och framöver, ser verkligen fram emot det! :) Vi kanske skulle kunna starta en klubb för alla oss flickvänner som har killar som lever i sin Formulavärld? När de håller på i verkstaden o allt annat så har vi tjejkvällar? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0