Avslutad historia?

Idag blev jag lite gladare när jag fick se att mitt konto fyllts på under natten eller tidigt i morse. Då kan jag betala hyran och internet PLUS den där jävla boten. >.<  Idag tänkte jag fördriva lite av dagen på Skutberget och ta en liten springtur i spåret där ute för att se om foten klarar det. När jag sprungit hemma så har det faktiskt gått överaskande bra men som vanligt, eller ska man kanske säga givetvis?, så har foten börjar dummat sig igen de senaste dagarna. Den känns liksom ihålig! (?)

På tisdag ringer min läkare och jag slår nästan vad om att han tänker föreslå en andra injection, något jag tänker stenvägra! Det var så fruktansvärt smärtsamt så det är nästan värt att ha lite ont då och då. Då kanske ni kan gissa hur ont det gjorde? Hur som helst så tror jag att det är bra att se idag hur foten klarar sig så jag kan ge honom en färsk raport.

Jag jobbar fortfarande på att söka jobb (ironiskt nog) och så funderar jag på min forskarkarriär. Skulle vara så himla spännande och otroligt värdefullt att hjälpa andra. Äntligen känns det som att det finns lite ljus för framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0