Allting löses upp

Nu känner jag mig lugn inför framtiden. Jag kommer ha en ny adress inom en snar framtid, jag har fixat allting till jobbansökan som ska postas i morgon, jag har en biljett till Sandra och fick möjlighet att använda internetbanken för första gången och jag har bokat en resa med T & E till efterlängtade Lisseberg!

Men allt är inte lätt, i samma veva fick Tom ta stryk genom min frånvaro, vi kommer knappt se varandra ett dugg under 2 veckor. Sandra fick stryk, jag åker hem tidigare än planerat och hinner inte se så mycket av Nävekvarn eller Nyköping och allting annat. Men det får bli såhär nu. Jag kommer bo med Tom 24/7 snart så jag kan kompensera min frånvaro, dessutom har ju han varit i England och Finland så jag har lite o ta igen på, Sandra hinner jag besöka fler gånger, förhoppningsvis i September redan och allting annat hinns med längre fram!

Så nu försöker jag fokusera på att göra mina sista dagar på jobbet, beställa en biljett hem från Sandra och att packa ner resten av mitt rum.

Nu ska jag i alla fall sova, för i morgon innan tuppen ska jag upp och hjälpa behövande!

God natt folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0