Välförtjänt lov

Nu har jag officiellt lov och det är underbart. Sötnosen är här så vi har varit ute och kastat lite med våra Freesbiegolfar på en grusplan, mysigt. =) Sen har det väl vart folk här konstant hela dagen då mammi fyller år, men kan inte direkt säga att jag åt mycket. Kakor, tårtor och liknande är inte riktigt min grej...

Ikväll har Tom och jag även kollat in vårt hotell i Birmingham och så har vi kollat lite sevärdigheter och sånt som kan vara kul att se. Ett jätte stort köpcentrum finns inärheten så det kommer nog inte direkt gå någon nöd på mig! ^^ Stora fina parker som är perfekta för mysiga promenader finns det gott om och gietvis fina restauranger och fik. Längtar massor!

Men innan dess är det mycket kvar att göra. Projektarbetet skall göras om lite och det skulle göras om måndag efter lovet, då när jag inte är här. Och jag tog då på mig att skriva om själva fakta delen, så det ska jag göra under lovet. Tänkte även hinna skriva klart Latin arbetet och finjustera på mitt svenskatal. Puh, har jag lov eller?
Men sen åker jag till T på onsdag så det bör vara gjort tills dess, helst.

Nåja, i morgon blir det sälskapskväll med vänner, födelsedagskals för kusin och en promenad i ett förhoppningsvis vackert väder. Kanske hjälpa Tom med att städa bilen invändigt.

Trevlig påsk allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0