Sunday again

Då är det söndag igen och det har verkligen varit en intensiv dag idag. Utgången i går var kul, men jag lämnade partyt redan vid ett då min fot såg ut som den gjorde i Rom plus att det gjorde jävligt ont. Så istället för att pina mig igenom den sista timmen och sänka nöjesnivån med mitt inte alltför lyckliga humör så körde tremänningen hem mig.
Sov till elva, sen satt faktiskt hela familjen(!) och pratade och skrattade om allt möjligt i nästan två timmar. Därefter var jag aktiv, städade mitt rum, hjälpte de andra med att göra i ordning carporten till motorcyklarna, sen städade pappa min bil utvändigt och jag tog den invändigt, så nu är den fin!

På kvällningen tog jag och tremänningen en kort promenix, vi gick bla till kyrkogården för att kolla så att gammla farmor har det bra. Sen gick vi till minneslunden, i morgon är det oegripligt nog ett år sen faster dog...Tiden går för fort ibland...

Jag har även pluggat in 10 sentenser och ska köra 20-40 på tisdag. Tänkte även hinna med att göra ett armand/halsband till mamma som fyller på torsdag. Äntligen har skolan lugnat ner sig, fast iof så ska jag tillbringa fyra timmars leighet på skolans bibliotek...

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0