Härliga värme,STAY!

Det är måndag och det märks. Jag är skit trött och hade tyska bara på morgonen, såg å film så det gick väl.
Väl hemma för att vänta på nästa lektion som början 13:50 så har jag fått undan lite skolarbete och nu ska jag tillbaka till skolan och prata med min psykologilärare som skrev ett mail, lämna kläder på second och se om de fått in den perfekta jeans jackan jag letat efter sedan början av mars. Därefter en fika med tremänningen.

- latin ´översättning
- Psykologi arbete
- Latin fördjupning
- Svenska tal
- Tysk glosor
- Latin sentenser


Men det börjar ordna upp sig, jag har fått sommarjobb och den bästa nyheten av allt är att MICHAELA kommer hem i slutet av maj och kommer jobba på samma ställe som mig HELA SOMMAREN! :-D Wooooow vad kul, hon kommer vara här på min student och bal. Jag har saknat henne massor... <3

Back to work.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för tipsen =)

2009-04-27 @ 16:12:02
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0