Efterlängtad fredag

Det är äntligen fredag! Allt latin, psykologi och tyska jobb är kart plus projektarbetet som är inne för korrekturläsning hos Alf. En stor sten har flyttats från mia axlar men det kommer hela tiden nya. Naturgrupparbetet ska vara klart tills på torsdag, latin fördjupningen ska kommas på, men vad gör det när jag bara behöver vara i skolan 2 av 3 dar till veckan? :)

Sen är det påsk, fest, looooooov, sova och sen drar älsklingen och jag västerut till England! Wonderful, wonderful, wonderful. Men innan dess så ska det allt brinna i röven med allt i skolan och sånt.

I kväll har jag och T spist Taco och myst med varma chips, riktigt mysigt och nice. Sen gick det ju inte direkt nån toppen film på tv så vi kollade på Band of Brothers! BÄSTA SERIEN! Nu är vi otrolig trötta och jag funderar på att övertala Tom om att sova. Det är trots allt en morgondag som ska avslutas vid halv två för hemfärd. Innan dess ska jag ha hunnit färga både Tom och Torbjörn... Utgång på kvällen med bästaste ska bli lovely! Klädångest som vanligt bara....

NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0