Back on track

Vilken intensiv vecka, svenska talet håller på att ta död på mig. Ju mer jag läser dessto mer börjar jag fundera på om  mitt val av Ku Klux Klan verkligen är det perfekta. Det finns inget värre än att behöva prata om något man måste läsa på. När vi gjorde muntliga nationella i svenska så hade jag klart ett ämne i tre veckor, dagen innan jag skulle hålla mitt tal så bytte jag och skrev ett nytt. Jag blev skit nöjd. Men nu känns det inte som att det är läge att göra ett nytt eftersom vi ska ha läst på ämnet och verkligen kunna det... Det känner jag inte precis TOPP för.

Hur som helst så har jag missuppfattat två riktigt stora fördjupningsarbetens slutdatum. Det är visst tre veckor till deadline, så mitt magsår kan slappa lite nu.

I morgon åker jag iaf till Tom, det ska bli nice att fira valborg där med härligt folk. Sedan blir det en helg visit till Norge, inte direkt igår man var dit så det ska också i super trevligt. =)  Annars händer inget speciellt. Ska ut och cykla idag igen, har kommit igång med det igen. Skönt att kunna ta en lång, jobbig cykeltur utan att foten skriker i flera dagar efter.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0