Tjejdag i storstan!

Idag drog jag, Tres, Sandra och Elin till storstaden Karlstad för att shoppa loss ordentligt. Den enda som var riktigt nöjd var Sandra som fick med sig grejer från hur många affärer som HELST! :p
Jag själv fick mig en efterlängtad skjorta som var längre och nya leggins så jag är nöjd. :) Såg även en skit snygg tröja på BIK BOK som jag kanske köper i morrn. :P We will se.
En toppen dag iaf som bjöd på massa deep talk och skrattananfall! Ni är de bästa <3

Så nu är jag helt slut och är skit sur på min jävla äckel telefon som verkligen är helt kass nu. Fan också...
Får kolla i lådorna om jag hittar någon användbar tills julen, för jag tänker inte lägga pengar på en mobil nu så bättre att önska sig till jul! :)

En liten sväng om på stan ikväll blir det nog, en liiiiiiiten.
Jag saknar Tom och har skrivit klart pappas CV, får han inte tjänsten så förstår inte normännen ett perfekt CV. ;P

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0