Söndag

Inte direkt sovmorgon, efter en hel galen kväll igår som skulle sluta tidigt var det meningen slutade inte förrän vid halv ett på natten. En äcklig brud försökte köra ihjäl min lillebror, stor syrran jagade den fula volvon resten av kvällen sen. >:]
Mamma och jag är hos mormor nu, jag har druckit tre liter te tror jag och blivit kompis med norskarna på Herrgården, dom är kanon trevliga och lovade absolut att skänka till vår insamling på cancerfonden! Deras söta barn Herrman och Bernad är sötaste ever, Herrman och jag kom kanonbra överens så jag hoppas på många barnvakts timmar med honom! :)

Jag åker tillbaka till K-d idag, ska äntligen få träffa Tom! <3

Imorgon tar Sandra och jag tag i våra liv, gymkort ska inskaffas sen ska fettet på HELT fel platser bort för alltid. Mina jeans, HERE I COME! Jag har verkligen en motivation utan dess like just nu, hoppas den håller i sig och att jag verkligen tar tag i detta nu och hoppas att inte skolan tar all min energi. Men å andra sidan, jag kan ju gå dit när jag vill på hela dygnet! Så på något vis ska jag väl pussla i hop det, och att träna med Sandra kommer bli toppen, hon kan puscha sig själv och mig. ;P

Vi säger så, puss.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh jag kände av förkylningen imorse. Lite halsont och snorig. uhu :(

Vad bra att du frågade dem om insamlingen!

Vi ses imorgon!



p.s Micran funderar fint ;D

2008-09-07 @ 13:00:39
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0