Sömnlös

Eftersom jag sov till typ tolv idag så är jag inte direkt sömnig nu. Men ska försöka tvinga mig till lite sömn ändå, känner mig rätt sliten after all. Det var lugna puckar på sjukan, bara nackspärr. Det läskiga är att min mammas kusin fick den "diagnosen" några dagar senare höll hon på att dö för att hon fick hjärnblödning! :S
Men, varför skulle det hända mig? Det kan ju gå i släkten...

Mamma Mia var kanon bra, jag satt som en robot faktum är att jag ÄR som en robot över huvud taget, hela tiden.
Gull Sandra körde mig hem, så jag fick mitt efterlängtade debutåk i lill racern! Hehe, en Kalas bil de. ;P
Tänkte tvinga mig själv till skolan i morrn och knapra alveon och ipren om jag hittar, får i värsta fall gå hem.

Älsklingen gjorde sin tatuering idag, dock blev den inte färdig men det blev säker snyggt som fan. Blir man tatuerad av sveriges bästa tatuerare så kan det ju knappast bli bad? Saknar Tom massor, sötnosen åkte in till stan bara för att köpa en tröja jag velat ha men inte köpt. LOVE YOU <3

På torsdag hoppas jag på en föreäsning om prostata cancer för projektarbetet. Tycker det ska bli super spännande! Visste ni att det dör 7 människor varje dag pga prostata cancer? Nej, för vi hör nästan inget om den sorten.
Vår insamlingsblogg har funnits i lite mer än en vecka och vi har redan samlat in 1900:-! Kom igen nu, 20 kronor, hur mycket är det egentligen? Det kan räcka för att rädda någons liv.

http://www.cancerfonden.se/templates/ExtensionWide____1669.aspx?InvolvementID=1205

Vi säger så, ta en titt iaf på sidan!

Natti :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0