Snille blixtar!

Vet ni hur kul det är att plugga när allting fastnar på hjärnan direkt? Okej, jag kanske får äta upp att jag skrev "kul" och "plugga" i samma mening, men hur som helst så kan jag istort sett alla tyskglosorna och typ alla berömda kvinnor under antiken! (Y) Värre med de kända gubbarna som var perversa och gifte sig med syrran och försökte göra sin häst till konsul! >.<
Mitt uppe i det hela så skrev jag ihop psykologi inlämningen eftersom jag tydligen var den ENDA som inte bidragit med nått(?) men nu är den klar iaf...

Tänkte be mamma massera min nacke sen, stretcha den och sedan mysa med värmepåse och te till top model! NY SÄSOOOOOOONG. Gud vad jag längtat. Sen ska jag ta ett kokhett bad och fixa naglarna och peela kroppen ordentligt så jag är laddad inför marten och morgondagen. ^^

Jag känner mig på topp nu, även om nacken är bajs. S och jag fixade gymkort idag, vi börjar våra nya liv på måndag! :D
Hej och hå vad det kommer gå bra. (:

Nu kom mamma hem, ska plugga det sista.

Svejs.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Vi sa aldrig att du inte hade bidragigt med något, men jag hade ingen färg och du såg ut som ett riktigt offer :>

2008-09-09 @ 20:28:32
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0