Sjukhus besök

Idag stannade jag hemma från skolan, hade lite feber i morse så ville inte ta risken att bli ännu sämre.
Fick ändå dra till skolan för att lämna i religionen och hämta psykologi grejerna. Har kurerat mig med te och förkylningshonung i massor, samt suttit ute på trappen med filtar, vinterkläder och pluggat lite i solen. Jag mår alltid bra av solen, så tänkte att det kanske kunde hjälpa förkylningen på traven! :)

Mamma och jag kom just från sjukhuset, jag var dit för ett återbesök för min brutna fotled. Jag fick min vanliga tyske läkare och hans svenska var något bättre, Thanks!
Vi disskuterade hur det hade gått, hur det var nu och så la han fram risker med en operation till för att ta bort skruvarna.
Jag bestämmde (jag är ju myndig :P) att ta bort dom, även om det nog inte finns någon garanti till att bli helt bra så är det ju värt ett försök. Får hoppas bara att det inte blir mitt i Las Palmas semestern, lite drygt att flytta operationen och vänta ÄNNU längre...
Det roligaste med hela besöket var att han ägnade ca. 5 minuter åt mitt fotproblem, sedan de resterande 15 minuterna ägnade han åt att mammas jobb var nedlagt och att det var så tråkigt och bla bla bla bla....
Jag bara satt där och kände mig som en klump i vägen. :P


Nu äre snart middag, sen ska jag plugga lite mer latin sen åker jag till Sandra som varit en ängel och kopierat dagens psykologi! <3

Vi säger så, hej.

Kommentarer
Postat av: micha

krya på dej älskling! pusssss

2008-09-24 @ 10:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0