Så var det över

.......igen.

Helgen är över och nu återgår allt till det normala, sånna här helger blir det inte direkt i Torsby. Faktoriet hade väl sitt sista party nu? Så vi får börja med lägenhetsfester igen, eller åka 10 mil för att dansa loss.
Kvällen igår blev riktigt kul den också, fredagens partaj var kanoners! Mådde inte kanon på lördag, men det ordnade upp sig frammåt kvällen. :]

Det var riktigt jävla kallt i går kväll, så vid ett tiden fick vi skjuts tillslut. Sov med älsklings ullsockorna på i natt, för det var riktigt jävla kallt, brrrrr. :S
Vaknade i morse och mådde kanon, lättnad.
Blev en tur ner till helgens centrum och jag fick med mig både det ena och det andra, lite mer strumpor, små knappar att sätta i foppa skorna (:P) och en ny sjal, så jag är nöjd.
Ikväll blir det väl inget större, antagligen en film eller nått annat kul sen ska jag ladda upp för mitt nya liv som börjar i morgon! För Sandra och jag gör debut på gymmet kl. 10.00 i morgon! :D
Till jul ska jag ha fått bort de där extra jävlakilona som gipset fixade och nu är det så, no matter what!

Älsklings Tom åkte nyss... saknar honom redan! <3


Hej.

Kommentarer
Postat av: Lollo

nopppee, bartömmning på faktoriet är den sista

2008-09-15 @ 18:12:53
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0