Religion och data rensing

Sådär, nu sitter jag med mina oanvända glasögon på nästippen och flyttar över lite bilder och arbeten till USB minnet. Jag ska be lillebror formatera om datorn lite så den blir lite snabbare.
Jag är äntligen klar med religions arbetet, Hemtentan var drygare än jag trodde. Har faktiskt lagt ner en eller annan timme på det, men nu är det nog klart, hoppas bara läraren samtycker och sådär. :D

Nu tänkte jag ta med brorsan till Gymmet, han ska få prova en gång innan han bestämmer sig för att köpa kort där. Hoppas bara inte att det är mycket folk, palla det. Tårta i skolan på fredag eftersom det är internationella språkdagen! (Y)
Sicken tur att man är humanist, så det blir mycket språkmys på fredag! ;P

Älsklingen är på Hockey nu, så jag kan inte ringa han... Saknar han så hiiiiiiiiiiimla mycket. :(
Men livet går vidare, eller? Ja, antagligen till gymmet.

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0