Ni lyser upp min dag

Jag kan verkligen inte sluta vara tacksam för att jag ar världens bästa kompisar! Några som man kan prata med allt om, som lyser upp dagarna, som kommer när man behöver, som ger goda råd och som får ens dagar roligare.

Sandra, Elin och Therèse är verkligen det, det som man inte klarar sig utan. Det som man behöver, hur skulle man klara sig utan bästa vänner? Jag har verkligen haft tur, personer som är så lika en själv växer ju inte på träd. Sen har vi ju alla våra personligheter, en är förnuftig, den andre galen, den tredje eftertänksam och den fjärde är impulsiv. Jag älskar det, att vara lika och ändå så olika. tack för att ni finns! <3

Ibland är det bra att komma ihåg det man har, ni betyder! <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

hade 3 st i överkäken vettu, men nu har jag en stor där istället :>

2008-09-27 @ 19:25:33
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: L

Men hade 3 st när jag flög. Men de tog jag bort när jag kom hem serrru.

2008-09-27 @ 20:48:14
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0