Moulusktjuvar

Jag mår bättre nu, jag förträngde kanske tankarna till det omevetna för ett tag? Vi får hoppas det.
Jag väntar på att Tom ska duscha klart, sen ska vi sova, vilket jag verkligen behöver för min förkylning har inte precis varit sömn vänlig de senaste dagarna...

Jag kom på nyss då jag läste Sandras inlägg om att jag och Elin bevittnade ett moluskrån i skolans cafeteria. Jag vetinte riktigt om Elin så det, men jag gjorde det iaf och de snodde verkligen moluskerna! :O
För jag menar, hur skulle ni själva tolka det om det stod två halv korta killar, den ena en fet raggare och den andre var den coola raggaren, de kollar på varandra, kollar runt omkrig sig, sedan kastar de sig båda två över skåpet där bakelserna finns, rycker upp luckan roffar åt sig en varsin molusk, trycker in den i munnen samtidigt som de kutar därifrån!  Ja, hur ska man tolka den handlingen?

Jag såg ingen personal i disken och heller inga pengar som lämnades. Men alla kan väl ta fel?
De här dagarna har iaf gått ut på att hitta de skyldiga, "molusktjuvarna". Visst har man kul på stjerneskolan?

Duschen tystnade, nu blire natten!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0