MÂRTEN!

Andra helgen i september varje år så sker det alla pratar om, det som alla längtar till och nu är det just andra helgen i september! Fjärde största marknaden i hela Sverige finns i lilla plutt Torsby, proud? Ofc.
Dock blev det bara en snabbvisit idag med mor och moster plus mini kusin, jag frös, var hungrig och tänkte gå mera i morgon.

Dagen i skolan blev kortare än planerat, gissa om jag är hjärntvättad av Latin? Jodå, in i sista minuten, sen la jag ner.
Och nu sitter jag hos mormor och väntar på efterrätten, Äppelpaj med vaniljsås! MUMS. (precis som att man inte stoppar i sig nog med nyttigheter under marten ändå? 8) )
Sen åker jag hem och duschar, fixar håret, väljer kläder med omsorg och väntar på sötnosen! Sen åker vi till favvis Elin och festar LOSS! Årets bästa fest helg. (Y)

Dock blir det vinterkappan ikväll, det är typ bara 12 grader ute nu, så vad lär det inte vara i kväll vid tolv tiden? :(
Men UT ska jag!

Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0