Måndags ångest

Jag var så jävla trött och dålig igår jag glömde trycka "ok" på alarmtiden. Kl.6 i morse vaknade både jag och Tom av hans väckarklocka, det var bara att panik hoppa ur sängen, packa och sen till bilen. Tror ni inte det hade frusit då? Jo, och tror ni inte det tog fem minuter innan vi hittade ngt att skrapa med? Jo.
Men vi kom iväg, jag hann köpa frukost på prestbyrån och tåget blev försenat som alltid. Jag ska verkligen inte pricka in att åka tåg när det är dags för nationella...

Hur som helst så mår jag inget vidare, men jag har inte tid att vara sjuk. Och i natt åker jag till Ullared så det är bara att bli bästis med Ipren mannen.
Jag hann inte sova något mellan tågresan och skolstarten eftersom mitt pass fortfarande var spårlöst försvunnet. Men efter en halvtimmes letande nu på morgonen så hittade jag det. Det låg där det ska göra bara att det hade rasat bort från de andra passen och hamnat under en "viktiga installations skivor till datorn" bunt, men nu har jag det så jag kan pusta ut åt det iaf!

Lasagne med Sandra och Elin kl.12. Tänkte springa in på banken och lägga in lite sparpengar på kontot, ingen lust att gå med lösa pengar i den mega stora affären!!

Vi säger så.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, låter bra det ;D

Har du hört ngt från segisarna eller? :P

2008-09-29 @ 17:40:13
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0