Lätt handikappad

Balle, tusen gånger balle säger jag bara. Min nacke har spökat lite de senaste veckorna, kännts som att man sovit fel och haft lite ont när man vaknat och lite under dagarna. I morse orkade jag knappt lyfta huvudet och när jag sedan kom hem så var det ett faktum att jag inte kunde vrida nacken mer än någon cm åt varje håll, yeah. Så nu skrev jag ett sjukmail till en tant på skolan, jag har sovit tills nu och tänkte återgå till liggande ställning nere framför tv:n. Farbror docktor ska ta sig en titt på mig senare i eftermiddag.

Balle, jag som skulle få åka med sandras Lill racer jue OCH köpa gymkort. Förhoppningsvis orkar jag pallra mig på bion sen, Mamma mia med favorit brudarna. Hoppas att nacken är bättre och att alvedon har gjort en drog inverkan så man kommer i det tillstånd när allt är hallelujah.

Kan avsluta med att jag tycker otroligt synd om Robert som faktiskt har det så här jätte ofta, alltså med nacken. Jag skulle nog bli tokig om jag hade så här ont varje dag. :(
Du är en kämpare!

Okej, nu ska roboten Ronja gå ner för trappan, we will see hur det går.

Puss

Kommentarer
Postat av: Robert

ja du! det låter som att det är så ont som jag har haft i 2 & ½ år nu! tro mig du kommer vänja dig ;) hehe

2008-09-10 @ 16:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0