Läget under kontroll

Ja, allt är kanske under kontroll. Det är bara tisdag, alltså bara två dagar har gått i mitt nya liv. :P
Träningen går bra, idag tog jag en rask promenad så jag känner mig helt slut i benen så den gav väl något. Även om foten inte sammtyckte hela tiden...
Jag har faktiskt lite koll på hur träningen kommer att se ut resten av veckan vilket känns bra så man har fasta mål att gå efter.

Onsdag (imorgon): Orientering på Valberget.
Torsdag: Gymma med Sandra och sedan simma på idrotten. (Två flugor i en smäll! :P)
Fredag: Vila
Lördag: Morgon promenad och vara rallyåskådare vilket innebär någon km vandring.
Söndag: Vila

Jag känner verkligen motivation nu och det är riktigt skönt att få röra på sig. Tänkte prata med Sandra om lite promenader då och då, emellan styrketräningen. För det är ju mycket roligare att gå tillsammans med en kompis än att traska själv.

Nåväl, nu har jag skrivit klart min "Att packa lista". Det är alltid mycket lättare att följa en lista så man vet att man får med det viktiga och som man annars kommer glömma bara för att man absolut inte får glömma det!!

I morgon tänkte jag springa in på H&M och köpa en basker. Ni som känner mig vet hur kul jag tycker det är med baskrar. Den här är kanon SÖT!  Eller den här? :


Ja, ni förstår säkert att de är mycket snyggare i verkligheten! :D
Jag ska prova dem en gång till och se om de var så snygga som jag kom ihåg!

Vi ses, Tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0