Korsat grænsen

Jag sitter i Norge nu med Tom och ser ett spænnande tv program om polisjakter. :P
Jag kørde från Tøcksfors førut før att vænja mig vid bilen, jag ska ju trots allt køra helt sjælv lite hær och var i morgon då jag ska vara rallypublik. Sen på kvællen blir det fest hos Marius och Anki, KUL! =)

Lindas dator har gått sønder (alltså den jag anvænder just nu), någon har trampat på den så skærmen ær en aning svart, tråkigt...
Sandra ær sjuk, så igår fick Elin, Jag och Therese smaska lite nachochips før oss sjælva. Hade verkligen skit kul men vi saknade givetvis dig Sandra! KRYA PÅ DIG!

Dessutom har min cooling kompis Sandra kommit med i Veckorevyn med en insændare! :) You are so COOL bruden! ^^

Nu ska vi snart sova och ladda infør morgondagen. Tom infør kartlæsningen och jag infør lokalsinnet! :>

Pusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0