Ich bin Krank

Den här jävla förkylningen ger sig verkligen aldrig, fy fan för det. Så jävla typiskt när jag köpt gym kort och allt och inte varit där mer än två gånger. :/ Blir en vaaaaarm dusch snart och sen krypa ner i Tom's stora säng med flufftäcket och en stor kopp med te! Sen blre fika hos Jonas och Bea vid 19, mysig söndag.

Den här veckan tänkte jag byta tema på bloggen, göra det lite höstigt, sommaren är ju förbi nu. Sedan har jag givetvis massa annat att göra:

- Åka till Ullared
- Ringa sjukhuset om papper
- Hitta passet (hittar jag det inte får jag göra nytt)
- Börja plugga religion
- Antagligen göra Latin läxa vi får i veckan.
- Ladda inför lördag kväll! (Y)

....sist med inte minst: BLI FRISK!

Vi säger så. Helgen i Norge var kanonbra. Att sitta och grilla vid en mysig sjö i värmande solen med Tom's familj och släkt var ett underbart slut på helgen i Norge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0