Helgens händelser

Jag fick ta tjuren vid hornen och ta lilla corollan för att komma till Rally sträckan igår, men först fick jag ta turen förbi affären och inhandla lite matsäck och köpa en flaska vin på bolaget. När jag sedan ska starta bilen på parkeringen så kunde jag inte vrida om nyckeln, jag vred och vred tills jag trodde att nyckeln skulle gå av. Men efter ett samtal med pappa som gav mig några tips så startade åbäket och jag rullade vidare till sträckan.

Vägen dit var jobbig, norrmän klarar inte av att man kör i rätt hastighet tydligen, för jag blev omkörd på de mest otroliga ställena som tvingade mig i diket nästan för att det alltid kom en mötande bil för den som skulle köra om så han fick kasta in sig framför mig.
Det gick bra för Tom och den han körde med, så vi köpte en pizza till middag. 190 kronor och när vi kom hem så var det givetvis fel pizza... Men vi orkade inte byta, så vi åt skiten.

Fest på kvällen, laddad till tusen. Efte 1,5 h hade jag svept vinflaskan och vi hade det SKIT kul! Sen kom en tjej med sinpojkvän från mexico, jag fick prata spanska och han tyckte jag var skit bra! :D
Kvällen tog lut när vi skulle till det enda utestället här, det var 20 årsgräns... Kul, or not.
Kom i säng runt halv tre.

Nu ska jag skriva klart religionen, sen ska vi väster ut.
Jag börjar bli sjuk, helt snorig och hängig...

Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Är det 18års gräns på systembolaget i Norge? Det visste jag inte!

Hur mycket skrev du på religionen?

2008-09-21 @ 13:06:11
URL: http://korni.blogg.se/
Postat av: Sandra

Just ja, jag jag svara på ditt inlägg också!

Klart du får komma förbi =) Saknar dig massor!

Men jag hat tänkt att komma till skolan imorgon, det är ju inte mer än två lektioner så ;)

2008-09-21 @ 13:07:25
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0