Gym debut

Första dagen på gymmet gick väldigt bra. Vi prövade mest maskinerna och försökte komma underfund med hur de funkade osv. Blev dock lite besviken då det mesta var för armarna, men å andra sidan, vi kom på att vi har knappt armmuskler, så det var väl kanske inte så illa pinkat. :P
Ryggmaskinen var sämst, verkade som att personer över 1.70 inte kunde använda den, vi fösökte ställa in den men det gick inte, hoppas den är igång tills nästa gång. Sandra är kanon att träna tillsammans med, man tränar mycket bättre när man tränar med någon som gör en glad och som man tycker om!

Hur som helst, sjukgymnastiken gick bra idag. Jag behöver inte komma tillbaka om jag inte behöver råd eller hjälp med svårare övningar. Det har gett sånt bra resultat så det behövs liksom inget mera.
Dock har jag lite ont i ryggen nu, eftersom jag inte varit så jätte aktiv den senaste veckan med sjukgymnastiken pga. nackspärren.

Men nu är jag på G. I morgon tänkte jag ta en aktiv eftermiddag med jogging och långpromenad för att se hur mycket foten klarar av. Hopprep var iaf inte det bästa...
Ska snart tillbaka till sjukan och ta bort skruvarna hoppas jag och få diagnos på hur återställd jag är.

Nu laddar jag tusen inför orienteringen iaf.!

Puss


Kommentarer
Postat av: sandra

Hehe , tack själv! =) Ska vi ta på onsdag kväll igen?



Vad skönt att det går bra med sjukgymnastiken =)

2008-09-15 @ 20:47:12
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0