Guess what?

Jodå, i morse när klockan ringde så mådde jag pyton, mer pyton än en pytonorm borde göra. Men som vanligt så är det en miljon tankar som snurrar i skallen om vad jag kommer missa när jag inte är i skolan.
Klädsimmet var e orsak till att jag utmattad skulle satt mig på tåget 06.38 idag, men sen tänkte min förnuftiga sida att jag kommer bara bli ännu sämre om jag ska anstränga mig/träna. Så jag somnade om och drömde massa läskiga drömmar och vaknade nyss.

Eftersom jag är i Karlstad så får jag ta tåget/bussen hem ändå, men det finns liksom inga andra saker att göra åt det.
Jag hoppas jag är bättre i kväll, jag mår lite, lite bättre nu så jag ska äta mer alvedon!

Tres gumman klarade teorin idag! `GRATTIS gumman! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0