Gran Canaria

Nu är vi i Norge igen och semesterresan är bokad. Planet går mot Gran Canaria den 8:e november 09.45 från Göteborg. En vecka stannar vi, 150 m till vattnet, 400 m till centrum och en egen lägenhet till mig och Tom! Hur underbart kommer det inte bli att spendera en vecka i solen och slippa regniga/snöiga kalla november? Vi får hålla tummarna för att det inte kommer regna på ön bara...

Nu ska jag bara försöka hitta mitt Pass, som jag inte hittat ännu. Ringa sjukhuset och få papper om skruvarna i foten, onödigt oplanerat om det skulle pipa när jag ska gå igenom. Sen, sist skaffa ledighetslapp går den inte igenom så har jag "solsting" och måste vara borta från skolan. :P

Nej, just nu är jag riktigt glad, jag längtar som en idiot. Och på natten till tisdag åker jag och farmor till Ullared för att shoppa loss! Ska bli riktigt kul!!!
Sen lördag är det skåptömning på factoriet, då blir det KALAS! Så jag har något att se fram emot ett tag iaf. :)

Vi säger så!

Kommentarer
Postat av: Lollo

haha, så du tror att det kommer att pipa av skruvarna? det gör det inte, du behöver inga jävla papper^^. jag har haft skruvar inne 2 ggr när jag har flugit och det piper nada och du behöver inget papper med dig för det. Kan inte sluta skratta åt dig Ronja ^^.

2008-09-27 @ 15:00:17
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skratta på du. :P Lækarna tyckte iaf att jag skulle høra av mig så skulle vi se hur det skulle bli. Men jag vet ju inte... Det kanske har något med stlk och hur många det ær och vart de sitter, fast om du sæger det så ær det kanske så då. :P

2008-09-27 @ 16:15:18
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in* :)

2008-09-27 @ 16:18:08
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en snygg och hipp mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-27 @ 16:18:12
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men haha! :P Ronja har helt rätt, man måste faktiskt ha papper på det! Roberts pappa har skruvar i knät och han måste ha papper när han går igenom kontrollen, annars tjuter det!

2008-09-27 @ 18:29:04
URL: http://korni.blogg.se/
Postat av: micha

klart man behöver papper på det. se till att vara i god tid också utifall de vill undersöka foten, vissa flygplatser är mer secure än andra. men det där är jätteviktigt att fixa innan du åker.



miss ya

2008-09-28 @ 08:47:54
Postat av: Elin

Skaffa papper för säkerhets skull, så har du om det behövs. Det är säkert olika på olika flygplatser. I Turkiet va dom inte speciellt noga iaf ;)

2008-09-28 @ 19:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0