Ett år sen

Jag kom just på, det är ett helt år sen jag blev påkörd av husbilen! :O
Jag kan verkligen inte förstå att tiden har gått så fort, men samtiidigt känns det som att det skulle ha varit flera år sedan det hände... Livet är bra konstigt ibland.

Idagsläget står jag i kö (ovanligt? nej) för att träffa en riktigt läkare som har vet vad den gör (alltså: INTE Salami o c/o), efter det ska pappren skickas till skåne som är ifyllda av läkaren samt en bild av ärret. Därefter hoppas jag att skruvarna ska bort eftersom jag fortfarande inte är återställd. Därefter och förhoppningsvis slutet på den här jävla historien så får jag "belöning" för all jävla skit och smärta jag utstått det här året!

Jag återkommer när jag vet nått mer.

Jag laddar inför morgondagens utmaning: Starta, leta och i mål!
Det är säkert lättare sagt än gjort.


Är ni några orienterare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0