En riktig "dret" dag

Ja, idag var det en riktig dret dag som vi säger här hemma i Värmland. Jag fick försämrad hörsel på musiken och kände mig helt utmattad hela dagen pga. huvudvärken som började redan på morgonen. (Y) Och gvetvis var det nån gubbe igår som körde på det nya övergångsstället de byggt så givetvis kunde man inte köra bilen till musiken... Och som om inte det skulle vara nog, Latinläraren bad oss hitta latinska verb i en text, skit kul att vi verkligen INTE har lärt oss de verbformerna, onödigt arbete.....

OK Q8 hade givetvis inga goda Baugetter som dom har längre ner på OK mackerna i länet, så jag fick snabba mig till Supermarket och köpa mig en torr brödbit. Tåget som jag skulle åka med var inställt eftersom dom håller på att bygga om brorälsen i Sunne. Så jag fick sitta i en svettig buss och givetvis var det nån svettig gubbe som var tvungen att be mig ha min stora smockfulla resväka i famnen HELA vägen till Sunne. BLÄ för svettiga bussar.


Det enda possitiva är att jag är hos min älskling och att jag ser på ett program där en överviktig mamma på 420 kg håller på att dö, vet ni ens hur jävla smal jag känner mig? Jag vet att jag inte är överviktig men tycker ändå att nått kilo ska bort. Så jag känner mig som en spinkis just nu.

Det var allt för i kväll.

Natti

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag såg också det programmet! :O Snacka om att jag verkligen satt och gapade när jag tittade på det! Jag kunde verkligen inte fatta att det var sant. Jag såg dock inte slutet, hur gick det för henne?

2008-09-03 @ 16:57:49
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0