Du måste finnas

Vi lyssnade på Kristina från Duvenmåla låten på religionstimmen idag, "Du måste finnas" hater den och den är precis lika vacker som "Gabriellas sång". Jag vet inte varför, men den berörde mig. Jag blev helt tom, allt jag såg var den fridfulla kistan längst fram och Mike och Melwins blomsterhjärta plus pappas förvridan tårdrypande ansikte.
När låten sen var slut så kom jag tillbaka till verkligheten men blev tom på allt.


Jag förstår inte, jag kommer nog aldrig förstå varför hon var tvungen att dö. Varför var just hon tvungen att dö? Varför var det just mina kusiner som skulle bli föräldralösa? Jag ser ingen logik eller rättvisa i det. Ibland måste man bara inse...

Å vad jag blev deppig nu, tror jag ska försöka plugga någon tyskglosa.

En mysig fika med två av de tre bästa idag var mysigast i VÄRLDEN<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för det! =)

Läste lite i din blogg, det är inte lätt att mista någon nära..

Hoppas att du mår bättre av att plugga tyska! jag hade iaf garanterat mått sämre :p



kram kram

2008-09-01 @ 21:52:54
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0