Väster ut

Vi är i Norge nu, och ska se norges svar på Wallander/Beck, mysig höstkväll sysselsättning.
I morgon ska vi städa bil och greja med bilen, jag ska fixa lite skolarbete. Hege-Jeanette är ju i skolan så jag kan lika gärna göra nått vettigt.

Balklänning ångesten har kommit över mig, jag vill till sthlm och besöka en balklännig affär där jag för två år sen provade en jätte fin vinröd klänning. Jag har sedan barnsben haft en önskan om att ha en vinröd vacker klänning när jag sa gå på den efterlängtade balen. Jag hoppas jag kommer dit och jag hoppas att affären fortfarande existerar och att den perfekta klänningen hänger där.
Därför hoppas jag att mina kära vänner vill följa med mig, bättre sällskap kan man väl knappast hitta när man ska prova balklänning? 

Toms mormor kanske kan sy en annars? Men jag vill till sthlm.

Ske din vilja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0