Vårt budskap kommer nå Australien

Min kusin Michaela går på ett av Australiens bästa universitet, där hon läser till journalist, en mycket duktig sådan också. Nu har hon frågat om hon får skriva en artikel om vårt engagemang i Cancer bekömpningen! Gud vad roligt tycker jag, hoppas folk i Australien också hänger på och startar insamlingar för cancrforskningen! (I Australien givetvis. :P) 

Nu känner jag mig redan lite gladare, vi har också nått halva vägen av vårt mål.  Kolla själv och bidra, 20 kronor är det minsta. Om alla bidrog med 20 kronor (ungefär vad en magnumglass kostar) så kan man rädda MÅNGA liv. Och en glass klarar Du dig kanske utan just idag? Det kan vara Du som får beskedet Cancer i framtiden, vill inte Du att din sjukdom ska kunna botas? http://www.cancerfonden.se/templates/ExtensionWide____1669.aspx?InvolvementID=1205


Vi behöver Ditt stöd.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad roligt att hon ska skriva em artikel om vårt projektarbete =)

Hoppas att några australienare läser artikeln och skänker en slant ;)

2008-10-30 @ 14:45:23
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0