Ursäkta röran

Jag är inte nöjd med mitt nya "höst tema" så jag gör ett tappert försök igen. Nu har jag trixat lite i paint, så vi får se hur det blir. Så om det skulle bli konstigt så kan ni ju säga till, för tydligen ser jag nått helt annat på min dator och Sandra nått helt annat på sin. Brorsan får formatera om den här skiten nu. BLÄ. :(

2 km simmning idag, jag mår inget bra nu. Min förkylning var inte riktigt klar, men när jag simmat 1,5 km så kunde jag lika gärna fortsätta och få extra poäng. Dock svalde jag tre L klorvatten så mådde illa och är inte på topp nu heller. Jag har hört någonstans att man får i sig massa urin när man är i badhus, inte riktigt koll på hur mycket det var, äckligt ändå.. Usch... Och så var det små barn där idag också. >.<

Har pluggat lite religion ikväll, tror kloret renade skallen lite iaf från tankar, för det mesta har satt sig av det jag läst, skönt.
I morgon blir det älskligen, IKEA och fredagsmys. :) ICH MAG! <3

Vi säger så, ska försöka få nån ordning på designen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0