Ullared

Ja, då är resan avklarad och efter helgen så hoppas jag att jag kommit in i något så när uppvaknande. Är helt utsliten, men det var lätt värt vart enda öre!!
Jag handlade jätte mycket, till mig själv, till familjen, släkt och en bok till Sandra. :P

Detta inhandlade jag:

-En Aquatex jacka
-En större handväska
-T-shirt
-Over size t-shirt
-Strumpbyxor
-Trosor
-USA sockor
-Soff örngott till Tom
-En plast växt till Tom

Ja, sen massa grejor till familjen som sagt var. En jätte kul men slitsam resa, rekommenderas LÄTT!

Ikväll blir det mys med favoriterna, mysigt!
Jag saknar Tom massor men är glad över att det snart är fredag.
Sen är det lördag och jag ska vara klapp kanon, precis som pinglorna. Jag har höga förväntningar på kvällen! Så jag hoppas den ska bli BRA!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0