Söndags ångest

Solen skiner idag, Tom och jag ska ut och ta en promenad sen. Ska bli skönt att komma ut n sväng, kan inte direkt komma på när jag senast hade tid eller väder med en promenad. Vi skippade stan idag, jag orkade inte, men nu ångrar jag mig givetvis. Men jag ska hit på höstlovet så jag får strosa runt i butikerna själv och ta den tid jag vill utan att ha en flåsande Tom i nacken. =P

Har iaf gjort klart hela muntliga delen till nationella provet, ska kolla igenom det sen igen, sitter nu och pluggar på svenska provet. (Y) Längtar tills den här veckan är över, över och åter över.

Kan tillägga att Tom är mysigast i världen och att jag älskar han så mycket. De här dagarna har varit b

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad ska du prata om då? :)

Ses imorgon !

2008-10-19 @ 17:55:04
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0