Söndag kväll...

Nu ska vi lägga oss i sängen och se på nått That's '70 show avsnitt. Helgen är slut och hemfärden börjar i morgon kvart i sex. (Y) Men sånt är livet, det är sista veckan nu och jag måste orka hålla ut och just nu känns det helt okej.
Det enda som oroar mig lie är muntliga i svenskan. Jag är inte direkt storm förtjust i mitt tal som kommer att handla om den lyckliga familjen. Men vafan, brister det så brister det, bär det så bär det.

I morgon har jag ett schema iaf som ser ut så här:
- Anlända till Torsby 08.11 försöka få bilen att starta...
-Skolan, plugga matte med Sandra innan vi börjar 12.40
-Åka hem, plugga.
-Gymmet på kvällen

Ja, nu har jag något att följa så kanske inte dagen blir så utspridd och oanvänd. Heja mig!

Nu kom sötnosen! :)

Natti :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0