Skärpning!

varför är jag så svag när det gäller att plugga? Varför är det så att allting annat är så himla mycket roligare och intressantare? Ja, som ni förstår så var jag svag igen... Men var faktiskt tvungen att kolla om mitt Idrott A betyg hade hamnat på dexter ännu och det hade det och jag blev super nöjd! ;) Nice.
Jag har pluggat islam i cirkus två timmar tror jag så just nu vet jag inte vad mer jag bör träna på. Några saker jag ska kolla på innan jag lägger mig sen, men för stunden så är det nog.

Min kalender är fylld så jag har lite att göra de kommande två veckorna. Höstlovet är efterlängtat. Men måndag och tisdag nästa vecka är "Älglov", som vi har här i värmland. Skolan tror på allvar att folk som jagar älg kommer nöja sig med att vara lediga i två dagar, no way säger jag, det kommer vara lika många skolkningar som vanligt. ^^ Men mig gör det inget, jag är gärna ledig i två dagar och slappar, pluggar och umgås.

Kom just på att jag har en latinläxa också som jag ska ta tag i nu. För vi brukar ju inte göra mycket på latin lektionerna annars menar jag.

Vet ni vad störmomentet är just nu? Folk som inte kan säga tack. Hur svårt kan det vara? Konstigt att tanken alltid dyker upp innan tisdagsmorgonen. (?)

HEJ DÅ!

P.s än en gång FÖRLÅT för den hemska designen. Hinner inte ta tag i det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0