Sex and the city

Idag var det en fotbolls och hockey dag, 5 timmar spenderade Tom ungefär med att se på all yippo. I morgon blir det en visit till stan som tröst för att jag ått stå ut med all sport idag. Jag ytnyttjade även mitt gulliga check häfte jag fick av Tom, jag tog en "Du väljer film" check. Sex and the City (filmen)  fick det bli och jag tyckte den var väldigt bra, inte lika bra som episoderna på Tv men absolut bra! Tom höll nog inte med eftersom han typ sov genom hela filmen. =P 

Nu är jag helt trött, borde egentligen ta en ordentlig sov morgon i morgon, men det blir det givetvis inte. Jag skev klart mitt svenska tal idag så jag ska försöka lära mig det så när utantill, plugga på ett svenska prov och göra åtminstonde några sidor i matten. Och mitt uppe i allt ska vi hinna till stan och kolla på nya stövlar till mig och göra en mumsig kycklingsallad! Effektiv söndag! Jag har äntligen lov om en vecka och jag räknar verkligen dagarna till dess, tills Gran Canaria och däreftr resursdagarna och andra ledigheter som ger en vecka skolfritt. LOVELY!

Ladda inför Högskoleprovet kanske man ska också? Har någon av er läsare gjort det? Hur gick det? =)


Natten nu.
Natti! :*


Kommentarer
Postat av: michaela

nej jag behövde aldrig göra högskoleprovet. det är jag jävligt glad för. pussssssss

2008-10-19 @ 07:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0