Plugg paus

Effektiva mig. Jag har suttit med näsan i natur, tyska och latin boken ett tag nu och det börjar väl ta sig.
I morse hade jag sovmorgon till halv tolv, men jag gick upp redan åtta för att plugga lite tyska, och natur dock somnade jag lite i mellan... Men, i morgon är det fredag och jag får knappast löning då jag har ett muntligt nationellt i svenska som ska skrivas och planeras, samt ett svenska prov och matte prov att se fram emot. Hej vad jag är glad! Ironiskt...

Den stora belöningen kommer på torsdag nästa vecka då jag ska på humorshow med Björn Gustavsson! =) Skönt, då är alla prov ur värden och sedan är det bara en dag kvar sen tar vi ett välbehövt lov. Gissa om jag längtar?
I morgon kväll blir det middag med brudarna på ett nyöppnat ställe här i stan(!) sedan en film. Mysigt.
Lördag blir plugg och dubbel plugg samt söndag. Jag ligger i nu.

Och det är precis det jag ska göra nu. Natur är kul! ELLER INTE...


Ballllle

Kommentarer
Postat av: Lina Barremyr

jag ska också på björn gustavsson nästa vecka. :D ska bli jättekul tycker jag! (A)

2008-10-18 @ 20:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0