Mobil köp

Nu är det dags för ny mobil, eller, jag hoppas att tomten kommer med en ny till jul. Tills dess orkar jag nog använda en stenålders mobil... Men jag har kollat runt lite och hittade faktiskt en jätte snygg mobil från LG. Det enda minuset som finns med denna skönhet är att det är touch knappar, jag kommer nog inte palla det. =/ Men det är som det är nu, man vänjer sig väl?




Den ska inte vara i svart dock, utan i mörk brunt, tror jag.


För den delen! Nu ber jag er läsare om hjälp här. Jag kan inte skicka sms, har testat mitt kort i fyra olika telefoner och det fungerar inte ändå. Vad är felet? Jag kan ringa/ta emot samtal och ta emot sms, men inte skicka.
Har lämnat ett mail hos Halebop nu, tänkte också gå in på Euronics i morrn och hoppas på hjälp.
Vet ni möjligen vad det kan vara?

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0