Michaela!

Gårdagens kväll blev mycket lyckad, tycker iaf jag. Härligt god mat på Taurus för ett super bra pris, kan det bli bättre? Sedan chips, dipp och en film innehållande Humor, Kärlek och ett lyckligt slut kan absolut inte slås av NÅGOT annat! En mysig kväll. :) Dock släppte allaspänningar över veckans stressiga dagar av plugg så jag var äckligt trött, Sandra var också lite sömnig så vi avslutade kvällen vid tolv tiden.

Idag tog jag tåget, funderade över mitt svenska tal och läste äntligen min Veckorevy som kom för 5 dagar sen (har inte haft tid att läsa den ännu!). När jag väl va i stan inhandlade jag ett par nya leggins eftersom jag alltid har en förmåga att få leggins och strumpbyxor i sådan storlekt att man måste dra upp dem hela tiden, så nu fick det bli en stlk mindre, hoppas på resultat. :P Mötte the Carlsson Family också, Tres hade verkligen shoppat loss!

Slutligen, en kaffe latte med soya mjölk och vaniljsmak. På waynes såg jag ett välbekannt ansikte och jag är rätt säker på att det var min kusin Michaelas älsklings kille! Jag blev så bubblig i hela magen och önskade så mycket att jag bara kunde ringa henne och få honom att flytta till henne.
Jag blir så deppig när det inte är så enkelt. De passar i hop, för alltid. Bara att de inte verkar förså det HELT så mycket som jag.

Nu ska jag fixa lite skolarbete.

Over.

Kommentarer
Postat av: michaela

åhhhh va söööt du är. ja vi är för dumma i huvet för att fatta det där. alternativt att jag är för ego. suck. puss

2008-10-19 @ 07:05:58
Postat av: kussen :D

Tänk då på vad bubblig i magen JAG blir när han uppenbarar sitt änglaface i min åsyn :D

ÄLSKAR DEJ mest av allt. Pusssss

2008-10-22 @ 20:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0