Men DÖ!

Okej, än en gång får jag ursäkta mig för den fula designen. Jag vet inte varför, men hemma ser det jätte bra ut men så fort jag kommer in på någon annan dator så sticker headern ut tre miljoner cm! :O Är det någon som kan svara på den frågan? Tacksam för svar.

Jag förstår äntligen lite av matten, plus för mig att vi gjort 100 sidor innan jag fattar? (Y)
Muslimskt besök på religionen, vinnande gruppen på psykologin :>
Tidiga tåget idag, IKEA, middag och strax mys pys framför en film.

Jag längtar tills i morgon så jag tror jag spricker snart. Jag är verkligen ladda till en miljon! Vinflaskan väntar och jag ska dansa röven av mig, jag ska skratta lungorna ur halsen och ha det bäst!


Over.

Kommentarer
Postat av: s

Du måste jag också medge att headern sticker ut :p Hehe.



Jag längtar också tills imorgon! =)

Ses då :*

2008-10-03 @ 21:34:49
URL: http://korni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0