Lördag

Ja, det är lördag och jag är redo, men känner mig lite deppig för jag gjorde mamma ledsen. =/
Har klädångest, men det blir väl den vanliga rosa, skräll. Sen saknar jag Tom så jag tror att jag ska gå av, men som vi sa. Jag kommer verkligen sakna honom ikväll, men samtidgt tycker jag att det är kul och skönt att gå ut ensam med mina favorit brudar, samtidigt som han kommer sakna mig men samtidigt tycker det ska bli kul och skönt att kolla fotboll/hockey spela xBox o allt annat som jag inte är intresserad av. Ibland slumpar det sig?

Jag hoppas på en kalas dunder kväll. Jag längtar, och snart åker jag på förfest. Någonstans...
Tåget 11.50 i morgon, fy fan vad kul. Or not. Men kommer ju få träffa sötnos så det går väl kalas bra! :)

Tjonixen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0